【MILESTONE 5 / ESCAPE FROM LA】

Announcement :

  This is a security announcement. This train will be diverted to an alternative 
  terminal for processing. Please remain calm.
 セキュリティからの通告です。この列車はプロセッシングにより代替ターミナルへ
 迂回されます。落ち着いてそのままお待ち下さい。

DART6 :

  Detected - rear control system has been breached by Aspari counter forces. 
  Locate and eliminate.
 後部のコントロール・システムがアスパリ反勢力によってブリーチされました。
 見つけ次第、排除して下さい。

Announcement :

  Counter measures are now in effect.  Train lockdown sequence activated.
 防御機構が現在稼働中。列車のロックダウン・シーケンスがスタートしました。

DART6 :

  Local systems offline. Remote lockdown is in effect.
 ローカル・システムはオフラインです。リモート・ロックダウンは稼働中です。
  Remote control system detected. Divert power to disable lockdown protocol.
 リモート・コントロール・システムを検知。
 電力を迂回させ、ロックダウン・プロトコルを停止します。
  Control source disabled. Train is operational.
 コントロール・ソースが停止しました。列車は運行可能です。
  Sub-systems online but counter measures are still active.
 サブシステムはオンラインですが、防御機構は現在も稼働中です。
  Calculating alternative route to main system control.
 メイン・システム・コントロールへの代替ルートを検索中です。
  Incoming Aspari gunship detected.
 アスパリ社のガンシップが接近しています。
  Sending coordinates to Eurocorp extraction team.
 ユーロコープの救出部隊に座標を転送中。